Toți băieții îl iubesc pe Mandy Lane ~ Recenzie de film

Doar câteva minute în filmul de groază din 2006, All the Boys Love Mandy Lane, este clar că toți băieții d o iubesc pe Mandy Lane. O iubesc atât de mult încât sar de pe acoperișuri pentru a-i atrage atenția. Și cine îi poate învinui? Amber Heard, actrița care o interpretează pe Mandy Lane, fumează fierbinte. Mai renumită astăzi pentru rolul ei din Jurnalul romului și pentru povestea reală cu co-starul Johnny Depp, Îmi place Heard pentru că are 406 de ani. Îți amintești 406? Era vecina fierbinte a lui Jesse Eisenberg în Zombieland. Ideea este că o înțeleg. Este fierbinte și aparent virgină, așa că toată lumea îl dorește pe Mandy Lane. Și aceasta este în principiu premisa acestui film. Mandy Lane și câțiva dintre colegii ei de liceu se îndreaptă spre o fermă pentru weekend. Se angajează la băut, pufnind cam orice, făcând sex și alte desfrânări. Și tot timpul, băieții încearcă să-l curgă pe Mandy Lane în timp ce cineva îi ucide pe fiecare dintre fete și băieți unul câte unul.

Permiteți-mi să fiu clar că acest film devine un punct pentru că Amber Heard este atât de fierbinte. Ea o interpretează destul de bine pe fata tăcută, timidă și fierbinte și angajează ușor publicul. I-am mai dat un punct pentru argumentul său și potențialul pe care îl avea. Conceptul de oameni care ucid din dragoste nu este nou, dar nu a fost văzut cu groază, de care îmi amintesc. Sigur, oamenii omoară pentru răzbunarea celor dragi tot timpul. Dar nu deseori ucid doar pentru a impresiona pe cineva sau pentru că iubesc pe cineva atât de mult, ar face orice pentru ei, chiar dacă acea persoană nu a fost nedreptățită în vreun fel real. În afară de băieții care fac comentarii și gesturi grotești despre planurile lor pentru Mandy Lane, ea nu a fost niciodată vătămată, așa că aceasta nu este o poveste de răzbunare. Copiii cu care este nu sunt tocmai stâlpi morali, dar nu sunt criminali. Crimele care se întâmplă în acest film sunt din dragoste pură pentru Mandy Lane, care este un fel de poveste grozavă. Iar al treilea punct este că unele dintre decesele din acest film sunt destul de dulci. Este greu să fii original în groază, dar acest film a aruncat în câteva secvențe de moarte pe care nu le voi uita curând. Unul a implicat chiar și o doză bună de ironie … ce zici de asta?

Dar punctele se opresc aici. O actriță fierbinte, o idee bună și câteva secvențe de moarte îngrijite nu fac un film groaznic grozav. Acest film este ciudat de lent pentru ceas la 90 de minute și este plin de muzică brânză. Uneori m-am gândit bine, cel puțin nu împing dialogul incomod în film și nu se bazează pe muzică, dar totuși s-a simțit incomod. Personajele sunt toate enervante și amețitoare pentru a le viziona. Nu vă veți identifica cu niciunul dintre ei și nici măcar nu vă veți putea identifica cu Mandy. Sigur, este interesantă, dar vorbește rar și dezvoltarea caracterului ei este inexistentă. Știu că băieții de liceu nu au nevoie de niciun alt motiv pentru a iubi pe cineva decât un raft grozav, dar da. Am vrut să știu de ce ar trebui să o iubesc pe Mandy Lane; Am vrut un motiv mai bun decât înfățișarea ei. Și acea idee grozavă de a ucide cineva din dragoste? Se stinge din cauza lipsei dialogului și a dezvoltării personajelor. Finalul acestui film este puțin ciudat și apoi se transformă într-un sfârșit întors pe care l-am văzut la o milă distanță. O răsucire de dragul răsucirii, dacă mă întrebați. Filmul încearcă să-l transforme pe Mandy Lane într-un ticălos, dar așteaptă mult prea mult pentru ao face.

În cele din urmă, nu am iubit-o pe Mandy Lane. Sigur, este drăguță și totul, dar acest film nu se potrivește cu alte filme de criminalitate în serie cu groază. Este o idee grozavă, dar execuția a scăzut. În cele din urmă, acest film este un 3 din 10, ceea ce înseamnă că probabil nu merită timpul tău.

Dacă ți-a plăcut All the Boys Love Mandy Lane, s-ar putea să-ți placă și Scream, House at the End of the Street și Cold Creek Manor.